Buying an apartment in the center

רכישת דירה במרכז

עורך דין לרכישת דירה במרכז

אם אתם ניצבים בפני אחד המהלכים החשובים ביותר שיכולים להיות לאדם בחייו – רכישת דירה בתל אביב (או בכלל), חשוב שתקראו את המאמר אשר לפניכם.

מהלך כזה של רכישת נכס מחייב אתכם לשכור את שירותיו של עורך דין לרכישת דירה בתל אביב, וזאת על מנת שזכויותיכם תהיינה מוגנות מבחינה משפטית.
חשוב מאוד לבחור עורך דין לחוזה לרכישת דירה המתמחה בתחום של עסקאות נדל"ן בכלל ושל רכישת דירה בפרט, וזאת על מנת שיבדוק את החוזה בין המוכר לרוכשים לפרטי פרטים ויוודא שאין שם סעיפים שעלולים להפר את זכויותיכם כרוכשים.

 

מה כוללים שירותי עורך דין לרכישת דירה במרכז?

שירותיו של עורך דין לרכישת דירה כוללים את המהלכים הבאים:

  • ייעוץ משפטי לפני רכישת דירה – מתן ייעוץ משפטי מקיף לבחינת היכולות והאפשרויות העומדות בפניכם ולמתן ייעוץ מקצועי לבדיקת היתכנות העסקה מבחינתכם.
  • ביצוע בדיקות באשר למצבו של הנכס – כך למשל, אם מדובר בנכס יד שנייה, עורך הדין מוודא שהנכס משוחרר מכל משכון ואכן מאושר לרכישה.
  • בדיקות בנוגע לזהות המוכר – בין אם מדובר בקבלן ובין אם מדובר באדם פרטי, עורך הדין מבצע בדיקות מקיפות על מנת לוודא שהמוכר אכן יעמוד בהתחייבויותיו ויספק לכם את הדירה כפי שהתחייב – בדיוק במצב בו התחייב למסור אותה.
  • רישום בטאבו – עורך דין לרכישת דירה בתל אביב צריך לדאוג גם לרישום הנכס בטאבו על שמכם. זאת, כמובן, לאחר שביצע את כל הבדיקות הרלוונטיות וראה שהדירה משוחררת מכל בעלות אחרת.
  • עריכת הסכמי מכר – ההסכם אמור להיות מנוסח על ידי מוכר הנכס, אולם עורך הדין שלכם צריך לעבור על ההסכם ולוודא שכל סעיף וסעיף בו כתוב בצורה ברורה שאינה משתמעת לשתי פנים ושאין בו שום סעיף אשר מסכן את זכויות בעלותכם על הנכס. במהלך עריכת ההסכם צריכה להיות התייחסות כבדת משקל לנושא מועדי העברת התשלומים למוכר וגובה התשלומים המועברים בכל שלב.
  • דיווח לרשויות – עורך הדין ששכרתם צריך לדווח לרשויות המיסים הרלוונטיות אודות עסקת המכר.

 

מהי העלות של שכירת עורך דין לרכישת דירה בתל אביב?

גובה שכר הטרחה של עורך דין מקרקעין אשר מתמחה בתחום של רכישת דירה נקבע על פי מספר פרמטרים:

  • מחיר הדירה – מכיוון ששכר הטרחה של עורך הדין מתבסס על אחוזים מערך הדירה, הרי שככל שמחירה גבוה יותר, עלות עורך הדין תהיה גבוהה יותר.
  • סוג עסקת המכר – האם מדובר בעסקה מול קבלן או מול בעלים פרטיים. בעסקאות מול קבלן שכר הטרחה המקובל הוא בממוצע אחוז אחד מערך הדירה, ובעסקאות יד שנייה מול בעלים פרטיים שכר הדירה הממוצע עומד על חצי אחוז עד אחוז וחצי מערך הדירה.

 

לסיכום

אמנם עסקת רכישת דירה היא עסקה שמעורבים בה גם כך סכומי כסף גדולים ושכר הטרחה של עורך הדין מוסיף לסכומים אלה לא מעט. למרות זאת, לאור מקרים שכבר קרו, אין בכלל ספק שעל מנת להיות מרוצים מתנאי עסקה וחשוב מכך – מוגנים מבחינה כלכלית – חשוב מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין לרכישת דירה במרכז, בדרום ובכל מקום אחר.

מישר ושות' משרד עורכי דין מתמחה בתחום המקרקעין ומלווה לקוחות רבים בביצוע עסקאות רכישת דירה. הליווי מתבצע לאורך כל הדרך, עד לקבלת המפתח בתנאים האופטימליים, תוך ביצוע כל הפעולות הדרושות להבטחת זכויותיכם. במידת הצורך – אנו מספקים גם ליווי משפטי במשכנתא – על מנת שתוכלו לבחור במסלול שמתאים באופן מדויק ליכולות ההחזר שלכם.

לקבלת מידע נוסף ולקביעת פגישה בנושא עורך דין לרכישת דירה בתל אביב והמרכז – צרו עמנו קשר טלפוני או דרך האתר ונשמח לעמוד לשירותכם.

אנחנו כאן לשירותכם

השאירו פרטים ונשוב בהקדם
אנא מלאו את טופס - אנחנו כאן לשירותכם