Purchase and sale of properties

נדל"ן

ליווי משפטי במכירה/רכישה של נכס החל משלב המו"מ ועד להשלמת רישום הזכויות בלשכת רישום המקרקעין.

מחלקת הנדל"ן של המשרד עוסקת בכל הבטי תחום הנדל"ן, הן בישראל והן בחו"ל. לצוות המחלקה ידע מעמיק, מקצועיות רבה, ניסיון רב שנים ומוניטין מוכח בלווי כל סוגי העסקאות לרבות: עסקאות רכישה ומכירה של מקרקעין, הקמת פרויקטים למגורים, מסחר, תעשייה, לוגיסטיקה, מרכזים מסחריים וקניונים, ליווי קבוצות רכישה ועמותות בניה, טיפול בעסקאות קומבינציה גדולות (מצד בעלי המקרקעין והיזמים), פרויקטים בתחום ההתיישבות החקלאית, טיפול וליווי של הליכי תכנון, השבחת מקרקעין ושינויי יעוד, עסקאות שכירות משמעותיות, טיפול וליווי שוטף של פעילות בנכסים מניבים, טיפול וליווי של עסקאות בתחום המלונאות, עסקאות השקעה ושותפות (כולל של גופי השקעה גדולים), טיפול בהיבטי ביצוע של עבודות תשתית ופיתוח, טיפול בנושאי תכנון ובניה כולל מול וועדות לתכנון, עררים ועתירות מנהליות, טיפול בהליכים משפטיים ולרבות בנוגע לפירוקי שיתוף, ליקויי בנייה, סכסוכי קבלנים ועוד.

 

המחלקה מלווה מייעצת ומלווה בעלי נכסים, קבוצות רוכשים, עמותות לבניה, יזמים, גופי השקעה, חברות ביצוע קבלניות וחברות תשתית.

 

לצוות מומחיות ייחודית בפרויקטים של התחדשות עירונית. צוות המחלקה מטפל במספר רב של פרויקטי פינוי בינוי ותמ"א 38 ומייצג יזמי פרויקטים או בעלי זכויות לאורך כל שלבי הפרויקט: ייעוץ משפטי ראשוני, ניתוח היתכנות ותקשורת חוזית עם יזמים, התקשרויות עם יועצים, ייצוג מול רשויות תכנון שונות, לווי לאורך בניית הפרויקט ועד סיומו המוצלח. לצוות יש הבנה עמוקה של הצרכים של שני הצדדים (יזמים או בעלי זכויות) ויש לו מוניטין ללא רבב כמי שמלווה ומוביל את הפרויקטים לקו הסיום.

 

בנוסף לאמור, המחלקה מעניקה ליווי משפטי ללקוחות המשרד הזקוקים לשירותים בתחום הנדל"ן כגון רכישת נכסי נדל"ן, הסכמי שכירות, ייעוץ בנוגע לזכויות ולתוכניות בניה, טיפול בצוואות ובייפויי כח מתמשכים, ועוד.

 

אנחנו כאן לשירותכם

השאירו פרטים ונשוב בהקדם
אנא מלאו את טופס - אנחנו כאן לשירותכם